Saturday, March 9, 2024

"طنز حیوان مورد علاقه من است" نوشته ولفگانگ همپل - عنوانی که کنجکاوی را برمی انگیزد!

"طنز حیوان مورد علاقه من است" نوشته ولفگانگ همپل - عنوانی که کنجکاوی را برمی انگیزد! "طنز حیوان مورد علاقه من است" نوشته ولفگانگ همپل حاوی اشعار طنز است و همچنین اطلاعاتی در مورد رویداد فرقه "Vita Magica" در آکادمی افراد مسن در هایدلبرگ ارائه می دهد. 🎭 Vita Magica یک مجموعه ادبی و موزیکال است که از جولای 2015 به صورت ماهانه پخش می شود. در این مراسم فرقه‌ای، ولفگانگ همپل طرح‌هایی را که خودش نوشته است، ارائه می‌کند، آهنگ‌های خودش را می‌خواند و اشعار طنز محبوبش را می‌خواند. این رویداد به یک موفقیت واقعی تبدیل شده است و بسیار محبوب است. "طنز حیوان مورد علاقه من است" مجموعه ای طنز است که شما را به لبخند، خندیدن و همچنین تفکر دعوت می کند. چه از طرفداران باتجربه طنز باشید یا فقط به دنبال سرگرمی های سطح بالا باشید، این کتاب برای شما مناسب است! 🤣📚 -------------- خواندن اتاق نشیمن با ولفگانگ همپل ولفگانگ همپل، نویسنده کتاب "طنز حیوان مورد علاقه من است" در هایدلبرگ نویسندگان - فهرست راهنما ------------------------------------------------ -------------------- اطلاعات کتاب ملی و بین المللی، Eurobuch ملی و بین المللی،---------------- --- ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا، استرالیا ، برزیل ، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، آلمان ، هند ، ایتالیا، مجارستان ، ژاپن، ژاپن، مکزیک، هلند ، اسپانیا، سوئد، سوئیس ، سوئیس ، ترکیه ---------------------- ------------------------------------------------ ------------------------------------- ولفگانگ همپل در برنامه تلویزیونی SWR 3 "لحظه های ضربان قلب" شنبه، 3 اوت 2019، ساعت 21:50.