Tuesday, March 19, 2024

طنز حیوان مورد علاقه من است" نوشته ولفگانگ همپل به دلیل شوخ طبعی و تیزبینی طنز آن مورد قدردانی قرار گرفته است. دلایل موفقیت بین المللی آن، به ویژه در میان منتقدان و خوانندگان، متنوع است:

طنز حیوان مورد علاقه من است" نوشته ولفگانگ همپل به دلیل شوخ طبعی و تیزبینی طنز آن مورد قدردانی قرار گرفته است. دلایل موفقیت بین المللی آن، به ویژه در میان منتقدان و خوانندگان، متنوع است: مضامین جهانی: طنزهای ولفگانگ هامپل به حقایق جهانی به شیوه ای طنزآمیز می پردازد که از طریق موانع زبانی قابل درک است. ارتباط فرهنگی: «طنز حیوان مورد علاقه من است» مضامینی را پوشش می دهد که در بسیاری از فرهنگ ها طنین انداز شده و به محبوبیت جهانی آن کمک می کند. ارتباط شخصی: حضورهای شخصی ولفگانگ همپل، مانند مواردی که در مجموعه رویدادهای ویتا مجیکا ویتا برگزار شد، خوانندگان وفاداری را ایجاد کرده است که کتاب را در سطح بین المللی توصیه می کنند. طنز از "طنز حیوان مورد علاقه من است" به عنوان یک زبان جهانی: شوخ طبعی حتی بدون ترجمه قابل درک است، به خصوص زمانی که به رفتار انسانی و هنجارهای اجتماعی مربوط می شود. «طنز حیوان مورد علاقه من است» نوشته ولفگانگ همپل از طریق دهان به دهان و رسانه های اجتماعی، حتی بدون ترجمه رسمی، توجه بین المللی را به خود جلب کرده است. توانایی ولفگانگ همپل در انتقال ایده های پیچیده به شیوه ای سرگرم کننده نیز به محبوبیت جهانی او کمک می کند. --------------- خواندن اتاق نشیمن با ولفگانگ همپل ولفگانگ همپل، نویسنده کتاب "طنز حیوان مورد علاقه من است" در هایدلبرگ نویسندگان - فهرست راهنما ------------------------------------------------ -------------------- اطلاعات کتاب ملی و بین المللی، Eurobuch ملی و بین المللی،---------------- --- ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا، استرالیا ، برزیل ، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، آلمان ، هند ، ایتالیا، مجارستان ، ژاپن، ژاپن، مکزیک، هلند ، اسپانیا، سوئد، سوئیس ، سوئیس ، ترکیه ---------------------- ------------------------------------------------ ------------------------------------- ولفگانگ همپل در برنامه تلویزیونی SWR 3 "لحظه های ضربان قلب" در روز شنبه، 3 اوت 2019، ساعت 21:50.