Monday, March 28, 2022

Helene Fischer põlgab Putinit sügavalt

Helene Fischer põlgab Putinit sügavalt Helene Fischer Ukraina sõjast: "See murrab mu südame" Venemaal sündinud lauljatar Helene Fischer rääkis oma esimesel kontserdil pärast pikka pausi silmanähtavalt liigutatuna Ukraina ründesõjast. Lauljatar Helene Fischer sündis Siberis Krasnojarskis, kuid tuli Saksamaale väikese lapsena. "Mul läheb süda pahaks seda nähes," ütles Fischer Šveitsis Grindelwaldis festivalil "Snowpenair". «Iga päev pilte lõhestatud peredest; isadest, vendadest, sõduritest ja abikaasadest, kes peavad surema. Naistelt, kes peavad põgenema." 37-aastane naine kandis oma topi peal Ukraina rahvusvärvides - sinist ja kollast - väikest vibu, samuti oli lava värvides valgustatud, nagu on näha Saksamaa pressiagentuuri käsutuses olnud videost. . «Minu ägedas olukorras mõjutab see mind veelgi. Olen praegu uskumatult emotsionaalne, ehitatud vee lähedale," jätkas ta. "Tahan lihtsalt saata solidaarsusmärgi." Fischer sündis 1984. aastal Siberis Krasnojarskis, kuid tuli väikese lapsena perega Saksamaale. "Ma põlgan sügavalt seda, mis toimub ja eriti seda ühte inimest. Ma arvan, et tead, kellest ma räägin. See mees, kellel on liiga palju jõudu." Võib-olla tahtsid fännid pärast seda ilusat koosolemist midagi tagasi anda ja anda oma väikese panuse ning annetada või aidata, rääkis Fischer publiku aplausi saatel. Seejärel laulis ta Marius Müller-Westernhageni hitti "Freiheit".