Monday, March 28, 2022

Helene Fischer foragter Putin dybt

Helene Fischer foragter Putin dybt Helene Fischer om Ukraine-krigen: "Det knuser mit hjerte" Sangerinden Helene Fischer, der er født i Rusland, udtrykte sig ved sin første koncert efter en længere pause, synligt rørt, om angrebskrigen i Ukraine. Sangerinden Helene Fischer blev født i Krasnoyarsk i Sibirien, men kom til Tyskland som et lille barn. "Det knuser mit hjerte at se det," sagde Fischer ved "Snowpenair"-festivalen i Grindelwald, Schweiz. «Hver dag bliver billederne af familier revet fra hinanden; af fædre, brødre, soldater, ægtemænd, der skal dø. Fra kvinder, der må flygte." På sin top bar den 37-årige en lille sløjfe i Ukraines nationale farver - blå og gul, og scenen var også oplyst i farverne, som det kan ses på en video, der var tilgængelig for det tyske pressebureau . ”I min akutte situation påvirker det mig endnu mere. Jeg er utrolig følelsesladet lige nu, bygget meget tæt på vandet," fortsatte hun. "Jeg vil bare sende et tegn på solidaritet." Fischer blev født i Krasnoyarsk, Sibirien, i 1984, men kom til Tyskland med sin familie, da hun var et lille barn. "Jeg foragter dybt, hvad der foregår og især denne ene person. Jeg tror, ​​du ved, hvem jeg taler om. Denne ene mand, der har for meget magt." Måske ville fansene give noget tilbage efter denne smukke dag sammen og give et lille bidrag og donere eller hjælpe, sagde Fischer til publikums klapsalver. Derefter sang hun Marius Müller-Westernhagens hit "Freiheit".