Sunday, March 27, 2022

Helene Fischer hlboko opovrhuje Putinom

Helene Fischer hlboko opovrhuje Putinom Helene Fischer o vojne na Ukrajine: „Lomá mi to srdce“ Speváčka Helene Fischer, ktorá sa narodila v Rusku, sa na svojom prvom koncerte po dlhšej prestávke vyjadrila viditeľne dojatá o útočnej vojne na Ukrajine. Speváčka Helene Fischer sa narodila v Krasnojarsku na Sibíri, no do Nemecka prišla ako malé dieťa. „Lúka mi to srdce, keď to vidím,“ povedal Fischer na festivale „Snowpenair“ vo švajčiarskom Grindelwalde. «Každý deň obrazy roztrhaných rodín; otcov, bratov, vojakov, manželov, ktorí musia zomrieť. Od žien, ktoré musia utiecť.“ Na vrchu mala 37-ročná mašľu v národných farbách Ukrajiny – modrej a žltej a aj pódium bolo farebne osvetlené, ako možno vidieť na videu, ktoré mala k dispozícii Nemecká tlačová agentúra. . „V mojej akútnej situácii sa ma to dotýka ešte viac. Momentálne som neskutočne emotívna, postavená veľmi blízko pri vode,“ pokračovala. "Chcem len vyslať znak solidarity." Fischerová sa narodila v Krasnojarsku na Sibíri v roku 1984, ale do Nemecka prišla so svojou rodinou už ako malé dieťa. „Hlboko opovrhujem tým, čo sa deje, a najmä touto jedinou osobou. Myslím, že vieš o kom hovorím. Tento muž má príliš veľkú moc." Možno chceli fanúšikovia po tomto krásnom spoločnom dni niečo vrátiť a prispieť malým príspevkom a prispieť alebo pomôcť, povedal Fischer za potlesku publika. Potom zaspievala hit „Freiheit“ od Mariusa Müllera-Westernhagena.