Sunday, March 27, 2022

Helene Fischer globoko prezira Putina

Helene Fischer globoko prezira Putina Helene Fischer o vojni v Ukrajini: "Stri mi srce" Pevka Helene Fischer, rojena v Rusiji, se je na svojem prvem koncertu po daljšem premoru, vidno ganjena, izrazila o agresiji v Ukrajini. Pevka Helene Fischer se je rodila v Krasnojarsku v Sibiriji, a je v Nemčijo prišla kot majhen otrok. "Srce mi se zlomi, ko to vidim," je dejal Fischer na festivalu "Snowpenair" v Grindelwaldu v Švici. «Vsak dan podobe raztrganih družin; očetov, bratov, vojakov, mož, ki morajo umreti. Od žensk, ki morajo pobegniti." Na vrhu je 37-letnica nosila majhno pentljo v nacionalnih barvah Ukrajine - modri in rumeni, v barvah pa je bil osvetljen tudi oder, je razvidno iz posnetka, ki je bil na voljo nemški tiskovni agenciji. . »V moji akutni situaciji me to še bolj prizadene. Trenutno sem neverjetno čustvena, zgrajena zelo blizu vode," je nadaljevala. "Želim poslati samo znak solidarnosti." Fischer se je rodila v Krasnojarsku v Sibiriji leta 1984, v Nemčijo pa je prišla z družino, ko je bila majhna. »Globoko preziram to, kar se dogaja, in še posebej to osebo. Mislim, da veš, o kom govorim. Ta človek, ki ima preveč moči." Morda so si oboževalci želeli po tem lepem skupnem dnevu kaj vrniti in dati majhen prispevek ter darovati ali pomagati, je ob aplavzu občinstva dejal Fischer. Nato je zapela uspešnico "Freiheit" Mariusa Müller-Westernhagena.