Friday, April 1, 2022

Wolfgangas Hampelis, Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas, Vita Magica, spaudos apžvalgos, TV ir žinomi gerbėjai

Wolfgangas Hampelis, Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas, Vita Magica, spaudos apžvalgos, TV ir žinomi gerbėjai---------------------------- ------------------- --------------------------- Sėkmingas Heidelbergo autorius Wolfgangas Hampelis ir Vita Magica komanda remia Ukrainą ir kultūros institucijas, kurioms to reikia, parduodant knygas „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“, dovanodami ir rengdami renginius.-------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------- Wolfgang Hampel – Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas – didžiulė tarptautinė sėkmė – Vita Magica lėšų rinkimas – BAZ 2021 m. lapkričio 26 d. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------------------- Wolfgangas Hampelis – auka perdavimas – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – 2021 m. lapkričio 16 d. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ----------------------------------- Wolfgang Hampel – 3-osios Vita Magica metinės – „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ publikacija – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – 2018 m. rugpjūčio mėn. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------- Angelika Jung, Wolfgangas Hampelis, Hansas Jungas, Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas – SWR 3 TV laida HERZSCHLAG-MOMEHTE – Rhein-Neckar-Zeitung 2019 m. rugpjūčio 3 d. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---- Wolfgangas Hampelis SWR 3 TV laidoje HERZSCHLAG-MOMENTE 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---- Volfgangas Hampelis, satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas, atraskite Badeno-Viurtembergo regiono studijas internete --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------------------- Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas Wolfgangas Hampelis, vienas humoristiškiausių visų laikų knygos su labai rimtais ir kritiškais tekstais prieš standarto stoką Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra viena humoristiškiausių visų laikų knygų, daugelio skaitytojų visame pasaulyje nuomone. Tuo pačiu skaitytojas ras labai rimtų ir kritiškų tekstų prieš standartų trūkumą, su kuriuo susiduriame visur – per televiziją, mąstydami ar pokalbiuose. Būtent dėl ​​šio mišinio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra ypatinga knyga, kuri suranda daug entuziastingų skaitytojų. Daugiau Prašau! Galite užsisakyti vieną humoristiškiausių visų laikų knygų ------------------------. Wolfgango Hampelio satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas: -------------- nacionalinis ir tarptautinis----------------- ----- JAV, Jungtinė Karalystė, Australija, Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija