Friday, April 1, 2022

Volfgangs Hampels, Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks, Vita Magica, preses apskati, TV un slaveni fani

Volfgangs Hampels, Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks, Vita Magica, preses apskati, TV un slaveni fani---------------------------- ------------------- --------------------------- Veiksmīgais Heidelbergas autors Volfgangs Hampels un Vita Magica komanda atbalsta Ukrainu un kultūras iestādes, kurām tas ir nepieciešams, pārdodot grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”, ziedojot un veicot pasākumus.-------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------- Volfgangs Hampels — satīra ir mans mīļākais dzīvnieks — lieli starptautiski panākumi — Vita Magica līdzekļu vākšanas akcija — BAZ, 2021. gada 26. novembris --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------------------- Volfgangs Hampels — ziedojums nodošana — Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg — 2021. gada 16. novembris --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ----------------------------------- Volfgangs Hampel — 3. Vitas Magica gadadiena — grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” publikācija — Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg — 2018. gada augusts --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------- Andželika Junga, Volfgangs Hampels, Hanss Jungs, Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks — SWR 3 TV šovs HERZSCHLAG-MOMEHTE — Rein-Nekara-Zeitung 2019. gada 3. augusts --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---- Volfgangs Hampels SWR 3 TV šovā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---- Volfgangs Hampels, Satīrs ir mans mīļākais dzīvnieks. Atklājiet Bādenes-Virtembergas reģionu pētījumus tiešsaistē --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------------------- Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks Volfgangs Hampels, viens no humoristiskākajiem visu laiku grāmatas ar ļoti nopietniem un kritiskiem tekstiem pret standarta trūkumu Volfganga Hampela satīra ir mans mīļākais dzīvnieks ir viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām, ko daudzi lasītāji visā pasaulē uzskata. Tajā pašā laikā lasītājs atradīs ļoti nopietnus un kritiskus tekstus pret standartu trūkumu, ar ko sastopamies visur – televīzijā, domāšanā vai sarunās. Tieši šis maisījums padara grāmatu “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” par ļoti īpašu grāmatu, kas atrod daudzus entuziasma pilnus lasītājus. Vēl Lūdzu! Jūs varat pasūtīt vienu no visu laiku humoristīgākajām grāmatām ------------------------. Volfgangs Hampels Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks: -------------- nacionālā un starptautiskā----------------- ----- ASV, Apvienotā Karaliste, Austrālija, Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija