Friday, April 1, 2022

Wolfgang Hampel, Satire is my gunsteling dier, Vita Magica, persresensies, TV en bekende aanhangers

Wolfgang Hampel, Satire is my gunsteling dier, Vita Magica, persresensies, TV en bekende aanhangers---------------------------------------- ------------------ ---------------------------------- Die suksesvolle Heidelbergse skrywer Wolfgang Hampel en die Vita Magica-span ondersteun Oekraïne en kulturele instellings in nood met boekverkope van 'Satire is my gunstelingdier', skenkings en geleenthede.--------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------- Wolfgang Hampel - Satire is my gunsteling dier - groot internasionale sukses - Vita Magica fondsinsameling - BAZ 26 November 2021 - -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Wolfgang Hampel - skenking oorhandiging - Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - 16 November 2021 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------------------- Wolfgang Hampel - 3de Vita Magica-herdenking - Publikasie van 'Satire is my gunsteling dier' ​​- Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - Augustus 2018 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Angelika Jung, Wolfgang Hampel, Hans Jung, Satire is my gunsteling dier - SWR 3 TV-program HERZSCHLAG-MOMEHTE - Rhein-Neckar-Zeitung 3 Augustus 2019 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel op die SWR 3 TV-program HERZSCHLAG-MOMENTE op Saterdag, 3 Augustus 2019 om 21:50. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel, Satire is my gunsteling dier, ontdek Baden-Württemberg streekstudies aanlyn -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Satire is my gunsteling diere, Wolfgang Hampel, een van die mees humoristiese diere boeke van alle tye met baie ernstige en kritiese tekste teen 'n gebrek aan standaard Satire is my favourite animal deur Wolfgang Hampel is een van die mees humoristiese boeke van alle tye na die mening van baie lesers wêreldwyd. Terselfdertyd sal die leser baie ernstige en kritiese tekste vind teen die gebrek aan standaarde wat ons oral teëkom - op TV, in ons denke of in gesprekke. Dit is hierdie mengsel wat 'Satire is my gunsteling dier' ​​'n baie spesiale boek maak wat baie entoesiastiese lesers vind. Meer asseblief! Jy kan een van die mees humoristiese boeke van alle tye bestel ----------------------. Satire is My Favourite Animal deur Wolfgang Hampel:-------- nasionaal en internasionaal---------------- ----- VSA, Verenigde Koninkryk, Australië, Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland