Friday, April 1, 2022

Wolfgang Hampel, Satira mənim sevimli heyvanımdır, Vita Magica, mətbuat rəyləri, TV və məşhur fanatlar

Wolfgang Hampel, Satira mənim sevimli heyvanımdır, Vita Magica, mətbuat rəyləri, TV və məşhur fanatlar--------------------------- ------------------- ---------------------------------- Uğurlu Heydelberq müəllifi Wolfgang Hampel və Vita Magica komandası Ukraynaya və ehtiyacı olan mədəniyyət qurumlarına "Satira mənim sevimli heyvanımdır" kitab satışı, ianələr və tədbirlərlə dəstək olur.------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------- Volfqanq Hampel - Satira mənim sevimli heyvanımdır - böyük beynəlxalq uğur - Vita Magica ianə toplaması - BAZ 26 noyabr 2021-ci il - ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ----------------------------------- Volfqanq Hampel - ianə təhvil - Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - 16 noyabr, 2021 ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ---------------------------------- Volfqanq Hampel - 3rd Vita Magica Yubiley - "Satira mənim sevimli heyvanımdır" nəşri - Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - Avqust 2018 ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------------------ Angelika Jung, Volfqanq Hampel, Hans Yunq, Satira mənim sevimli heyvanımdır - SWR 3 televiziya şousu HERZSCHLAG-MOMEHTE - Rhein-Neckar-Zeitung, 3 avqust 2019 ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ---- Volfqanq Hampel HERZSCHLAG-MOMENTE SWR 3 televiziya şousunda 3 avqust 2019-cu il, şənbə günü saat 21:50-də ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ---- Volfqanq Hampel, Satira mənim sevimli heyvanımdır, Baden-Vürtemberq regional tədqiqatlarını onlayn kəşf edin ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- ----------------------------------- Satira mənim sevimli heyvanım, Volfqanq Hampeldir, ən yumoristik heyvanlardan biridir. standart olmamasına qarşı çox ciddi və tənqidi mətnlərlə bütün zamanların kitabları Satira mənim sevimli heyvanımdır Volfqanq Hampel bütün zamanların ən yumoristik kitablarından biridir, dünya üzrə bir çox oxucunun fikrincə. Bununla yanaşı, oxucu hər yerdə - televiziyada, düşüncəmizdə və ya söhbətlərimizdə rastlaşdığımız standartların olmamasına qarşı çox ciddi və tənqidi mətnlər tapacaq. Məhz bu qarışıq "Satira mənim sevimli heyvanımdır" kitabını çoxlu həvəsli oxucu tapan çox xüsusi kitab edir. Daha çox zəhmət olmasa! Bütün zamanların ən yumoristik kitablarından birini sifariş edə bilərsiniz----------------------. Satira mənim sevimli heyvanımdır, Wolfgang Hampel:------------- milli və beynəlxalq---------------- ----- ABŞ, Birləşmiş Krallıq, Avstraliya, Kanada, Çexiya, Fransa, Almaniya, Almaniya