Friday, April 1, 2022

Wolfgang Hampel, Satir är mitt favoritdjur, Vita Magica, pressrecensioner, TV och kända fans

Wolfgang Hampel, Satir är mitt favoritdjur, Vita Magica, pressrecensioner, TV och kända fans---------------------------------------- ------------------ ---------------------------------- Den framgångsrika Heidelberg-författaren Wolfgang Hampel och Vita Magica-teamet stödjer Ukraina och kulturinstitutioner i nöd med bokförsäljning av "Satire är mitt favoritdjur", donationer och evenemang.--------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------- Wolfgang Hampel - Satir är mitt favoritdjur - stor internationell framgång - Vita Magica-insamling - BAZ 26 november 2021 - -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Wolfgang Hampel - donation överlämnande – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – 16 november 2021 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------------------- Wolfgang Hampel - 3rd Vita Magica Anniversary - Publicering av "Satire is my favorite animal" - Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - augusti 2018 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Angelika Jung, Wolfgang Hampel, Hans Jung, Satir är mitt favoritdjur - SWR 3 TV-program HERZSCHLAG-MOMEHTE - Rhein-Neckar-Zeitung 3 augusti 2019 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel i TV-programmet SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE lördagen den 3 augusti 2019 kl. 21:50 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel, Satir är mitt favoritdjur, upptäck Baden-Württemberg regionala studier online -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Satire är mitt favoritdjur, Wolfgang Hampel, ett av de mest humoristiska djuren böcker genom tiderna med mycket allvarliga och kritiska texter mot bristande standard Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel är en av de mest humoristiska böckerna genom tiderna enligt många läsare världen över. Samtidigt kommer läsaren att hitta mycket seriösa och kritiska texter mot bristen på normer som vi möter överallt – på TV, i vårt tänkande eller i samtal. Det är denna blandning som gör 'Satire är mitt favoritdjur' till en mycket speciell bok som finner många entusiastiska läsare. Mer tack! Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna genom tiderna -------------------------. Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel:-------- nationella och internationella---------------- ----- USA, Storbritannien, Australien, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland