Sunday, March 27, 2022

Sean Penn: hij bedreigt Oscarvernietiging

Sean Penn: hij bedreigt Oscarvernietiging Bang Showbiz - 7 uur geleden Sean Penn heeft gedreigd zijn Oscars publiekelijk te vernietigen als de ceremonie van zondag (27 maart) geen platform geeft aan de Oekraïense president Volodymyr Zelenskyy. De 61-jarige ster - die Best Actor Awards heeft ontvangen voor zijn werk aan 'Mystic River' en 'Milk' - drong er bij de Academy of Motion Pictures Arts and Sciences op aan ervoor te zorgen dat de acteur die politicus is geworden even de tijd zou moeten hebben om zette zijn door oorlog verscheurde land in de schijnwerpers. Hij vroeg zelfs gasten om de show te verlaten als zoiets niet zou gebeuren. Op CNN zei hij: "Als dat niet blijkt te gebeuren, zou ik alle betrokkenen willen aanmoedigen - hoewel het misschien hun moment is en ik begrijp dat het over hun films gaat en het belangrijk is om te schitteren - om te protesteren en dit." Academieprijzen. Ikzelf zal mijn Oscars in het openbaar vernietigen als het er toe doet wanneer ik terugkom. Ik bid dat dat niet gebeurt. Ik bid dat er geen arrogante mensen waren die zichzelf als vertegenwoordigers van het algemeen welzijn beschouwen en besloten geen contact op te nemen met de leiding in Oekraïne." hal. Sean - die momenteel om veiligheidsredenen in Warschau, Polen is - is een documentaire aan het opnemen voor Vice over het conflict tussen Oekraïne en Rusland en heeft eerder deze week een ontmoeting gehad met Zelenskyj. Amy Schumer - die samen met Regina Hall en Wanda Sykes de ceremonie zal leiden - gaf eerder toe dat ze het een geweldige kans vindt om het wereldwijde platform van de Oscars te gebruiken om een ​​bericht van de president van Oekraïne te delen. Ze zei eerder deze maand: "Ik denk dat er zeker druk is zoals: 'Dit is een feestdag, laat mensen vergeten dat we alleen vanavond hebben', maar tegelijkertijd weet je: 'We hebben zoveel ogen en oren bij deze show.' Ik denk dat het een geweldige kans is om op zijn minst een paar dingen te becommentariëren. Ik heb een paar grappen die de aard van de huidige staat benadrukken. Ik bedoel, er gebeuren zoveel vreselijke dingen dat het moeilijk is om je op slechts één te concentreren. Ik heb zelfs voorgesteld om Zelenskyy via de satelliet af te stemmen of een opname af te spelen, simpelweg omdat er zoveel ogen op de Oscars gericht zullen zijn.”