Sunday, March 27, 2022

Helene Fischer verag Poetin diep

Helene Fischer verag Poetin diep Helene Fischer oor die oorlog in Oekraïne: "Dit breek my hart" Die sangeres Helene Fischer, wat in Rusland gebore is, het haar by haar eerste konsert ná 'n lang pouse, sigbaar ontroer, uitgespreek oor die aanvalsoorlog in die Oekraïne. Die sangeres Helene Fischer is in Krasnoyarsk, Siberië, gebore, maar het as 'n klein kind na Duitsland gekom. “Dit breek my hart om dit te sien,” het Fischer by die “Snowpenair”-fees in Grindelwald, Switserland, gesê. «Elke dag word die beelde van gesinne uitmekaar geskeur; van vaders, broers, soldate, mans wat moet sterf. Van vroue wat moet vlug.” Op haar top het die 37-jarige 'n klein strikkie in die nasionale kleure van Oekraïne gedra - blou en geel, en die verhoog is ook in die kleure verlig, soos gesien kan word op 'n video wat aan die Duitse persagentskap beskikbaar was . “In my akute situasie raak dit my selfs meer. Ek is nou ongelooflik emosioneel, baie naby aan die water gebou,” het sy voortgegaan. "Ek wil net 'n teken van solidariteit stuur." Fischer is in 1984 in Krasnoyarsk, Siberië, gebore, maar het saam met haar gesin na Duitsland gekom toe sy 'n klein kind was. “Ek verag diep wat aangaan en veral hierdie een persoon. Ek dink jy weet van wie ek praat. Hierdie een man wat te veel mag het.” Miskien wou die aanhangers iets teruggee na hierdie pragtige dag saam en 'n klein bydrae maak en skenk of help, het Fischer onder toejuiging van die gehoor gesê. Toe sing sy Marius Müller-Westernhagen se treffer “Freiheit”.