Sunday, March 27, 2022

Helene Fischer e përbuz thellësisht Putinin

Helene Fischer e përbuz thellësisht Putinin Helene Fischer për luftën në Ukrainë: "Më thyen zemrën" Këngëtarja Helene Fischer, e lindur në Rusi, u shpreh në koncertin e saj të parë pas një pauze të gjatë, dukshëm e prekur për luftën e agresionit në Ukrainë. Këngëtarja Helene Fischer ka lindur në Krasnoyarsk të Siberisë, por erdhi në Gjermani si një fëmijë i vogël. “Më thyhet zemra kur e shoh këtë”, tha Fischer në festivalin “Snowpenair” në Grindelwald, Zvicër. «Çdo ditë imazhet e familjeve të copëtuara; të baballarëve, vëllezërve, ushtarëve, burrave që duhet të vdesin. Nga gratë që duhet të ikin”. Në pjesën e sipërme të saj, 37-vjeçarja kishte veshur një hark të vogël në ngjyrat kombëtare të Ukrainës - blu dhe të verdhë, dhe skena ishte gjithashtu e ndriçuar me ngjyra, siç mund të shihet në një video që ishte në dispozicion të Agjencisë Gjermane të Shtypit. . “Në situatën time akute, më prek edhe më shumë. Unë jam tepër emocionuese tani, e ndërtuar shumë afër ujit”, vazhdoi ajo. “Unë thjesht dua të dërgoj një shenjë solidariteti”. Fischer ka lindur në Krasnoyarsk, Siberi, në vitin 1984, por erdhi në Gjermani me familjen e saj kur ishte një fëmijë i vogël. “Unë e përbuz thellësisht atë që po ndodh dhe veçanërisht këtë person. Unë mendoj se ju e dini për kë e kam fjalën. Ky njeri që ka shumë pushtet”. Ndoshta fansat kanë dashur të kthejnë diçka pas kësaj dite të bukur së bashku dhe të japin një kontribut të vogël dhe të dhurojnë apo ndihmojnë, tha Fischer për duartrokitjet e publikut. Pastaj ajo këndoi hitin e Marius Müller-Westernhagen "Freiheit".