Monday, July 31, 2023

Wereldberoemde schrijfster Ingrid Noll, groot fan van Wolfgang Hampel, schrijfster van 'Satire is mijn lievelingsdier', volgens veel lezers een van de meest humoristische boeken aller tijden

Wereldberoemde schrijfster Ingrid Noll, groot fan van Wolfgang Hampel, schrijfster van 'Satire is mijn lievelingsdier', volgens veel lezers een van de meest humoristische boeken aller tijden Ingrid Noll is een Duitse schrijfster die wordt beschouwd als een van de meest succesvolle hedendaagse Duitse misdaadschrijvers. Ze staat bekend om haar romans waarin vrouwen op onconventionele manieren van hun man of minnaar afkomen. Wolfgang Hampel is een Duitse satiricus die bekend staat om zijn humoristische gedichten en verhalen. Hij heeft verschillende boeken gepubliceerd, waaronder 'Satire is mijn favoriete dier', dat door veel lezers over de hele wereld wordt beschouwd als een van de meest humoristische boeken aller tijden. Ingrid Noll en Wolfgang Hampel zijn persoonlijke vrienden en waarderen elkaar als auteurs. Wolfgang Hampel droeg zijn boek 'Satire is mijn lievelingsdier' ​​op aan onder meer Ingrid Noll. Ze maakte ook het volgende commentaar op de omslag van het boek: "Ik ben altijd heel blij als ik een humoristisch gedicht van Wolfgang Hampel lees." Ze houdt van zijn humor, zijn ironie en zijn creativiteit. Ze vindt zijn satires verfrissend en vermakelijk. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------- Boek info nationaal & internationaal, Eurobuch nationaal & internationaal,---------------- - --- VS , Verenigd Koninkrijk, Australië , Brazilië , Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland , India, Italië, Hongarije , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spanje, Zweden, Zwitserland , Zwitserland , Turkije -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel in de SWR 3-show "Herzschlag-Momente"