Friday, April 1, 2022

Wolfgang Hampel, Satire er favorittdyret mitt, Vita Magica, presseanmeldelser, TV og kjente fans

Wolfgang Hampel, Satire er favorittdyret mitt, Vita Magica, presseanmeldelser, TV og kjente fans---------------------------------------- ------------------ ---------------------------------- Den suksessrike Heidelberg-forfatteren Wolfgang Hampel og Vita Magica-teamet støtter Ukraina og kulturinstitusjoner i nød med boksalg av «Satire er mitt favorittdyr», donasjoner og arrangementer.--------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------- Wolfgang Hampel - Satire er favorittdyret mitt - stor internasjonal suksess - Vita Magica-innsamlingsaksjon - BAZ 26. november 2021 - -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Wolfgang Hampel – donasjon overlevering – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – 16. november 2021 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------------------- Wolfgang Hampel - 3rd Vita Magica Anniversary - Publisering av "Satire er mitt favorittdyr" - Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - august 2018 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Angelika Jung, Wolfgang Hampel, Hans Jung, Satire er favorittdyret mitt - SWR 3 TV-program HERZSCHLAG-MOMEHTE - Rhein-Neckar-Zeitung 3. august 2019 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel på SWR 3 TV-show HERZSCHLAG-MOMENTE lørdag 3. august 2019 kl. 21.50 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel, Satire er favorittdyret mitt, oppdag regionale studier i Baden-Württemberg på nett -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Satire er favorittdyret mitt, Wolfgang Hampel, en av de mest humoristiske tidenes bøker med svært alvorlige og kritiske tekster mot mangel på standard Satire er favorittdyret mitt av Wolfgang Hampel er en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene ifølge mange lesere over hele verden. Samtidig vil leseren finne svært alvorlige og kritiske tekster mot mangelen på standarder som vi møter overalt – på TV, i vår tenkning eller i samtaler. Det er denne blandingen som gjør 'Satire er favorittdyret mitt' til en helt spesiell bok som finner mange entusiastiske lesere. Mer, er du snill! Du kan bestille en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene ------------------------------. Satire is My Favorite Animal av Wolfgang Hampel:-------- nasjonal og internasjonal---------------- ----- USA, Storbritannia, Australia, Canada, Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Tyskland