Sunday, March 27, 2022

Sean Penn: Hy dreig Oscar-vernietiging

Sean Penn: Hy dreig Oscar-vernietiging Bang Showbiz - 7 uur gelede Sean Penn het gedreig om sy Oscars in die openbaar te vernietig as Sondag (27 Maart) seremonie nie 'n platform aan die Oekraïnse president Volodymyr Zelenskyy bied nie. Die 61-jarige ster - wat toekennings vir beste akteur ontvang het vir sy werk op 'Mystic River' en 'Milk' - het 'n beroep op die Academy of Motion Pictures Arts and Sciences gedoen om seker te maak dat die akteur wat 'n politikus geword het 'n oomblik neem. plaas sy oorloggeteisterde land in die kollig. Hy het selfs gaste gevra om die vertoning te verlaat as so iets nie gebeur nie. Hy het op CNN gepraat en gesê: "As dit blyk dat dit nie gebeur nie, sal ek almal wat betrokke is - alhoewel dit dalk hul oomblik is en ek verstaan ​​dit gaan oor hul films en dit voel belangrik om te skyn - aanmoedig om te protesteer en dit." Akademie-toekennings. Ek sal self my Oscars in die openbaar vernietig as dit saak maak wanneer ek terugkeer. Ek bid dat dit nie gebeur nie. Ek bid dat daar nie enige arrogante mense was wat hulself as verteenwoordigers van die gemeenskaplike belang beskou en besluit het om nie die leierskap in die Oekraïne te kontak nie." Hy het gehoop dat Zelenskyy 'n sê kon hê, en indien nie, sal almal as 'n boikot die land verlaat. saal. Sean – wat tans om veiligheidsredes in Warskou, Pole is – verfilm ’n dokumentêr vir Vice oor die konflik tussen Oekraïne en Rusland en het vroeër die week met Zelenskyj vergader. Amy Schumer - wat saam met Regina Hall en Wanda Sykes die seremonie sal aanbied - het voorheen erken sy dink dit is 'n wonderlike geleentheid om die Oscars se globale platform te gebruik om 'n boodskap van die president van Oekraïne te deel. Sy het vroeër hierdie maand gesê: "Ek dink daar is beslis druk soos: 'Dit is 'n vakansiedag, laat mense vergeet dat ons net vanaand het,' maar terselfdertyd weet jy: 'Ons het soveel oë en ore op hierdie program.' Ek dink dit is 'n wonderlike geleentheid om kommentaar te lewer op ten minste 'n paar dinge. Ek het 'n paar grappies wat die aard van die huidige toestand beklemtoon. Ek bedoel, daar is soveel verskriklike dinge wat gebeur dat dit moeilik is om net op een te fokus. Ek het eintlik voorgestel dat Zelenskyy via satelliet ingeskakel word of ’n opname speel bloot omdat soveel oë op die Oscars gerig sal wees.”