Saturday, June 8, 2024

O le manumalo e lua o Betty MacDonald Memorial Award ma manumalo i le tauvaga a le SWR Ingrid Noll, le Heidelberg satirist, pese pese ma le parodist Wolfgang Hampel, tusitala o le "Satire ist mein Lieblingstier" ( Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai ) e tusa ai ma le tele o le au faitau ma le au faitio tasi o tusi sili ona malie ua tusia

O le manumalo e lua o Betty MacDonald Memorial Award ma manumalo i le tauvaga a le SWR Ingrid Noll, le Heidelberg satirist, pese pese ma le parodist Wolfgang Hampel, tusitala o le "Satire ist mein Lieblingstier" ( Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai ) e tusa ai ma le tele o le au faitau ma le au faitio tasi o tusi sili ona malie ua tusia Le vaega fou cabaret "Die Heidelberger Satireschotterer" saunia e Wolfgang Hampel o loo i Vita Magica i le Aso Lua, Iuni 25th, 2024 i le 3:40 p.m. - se'ia pe tusa. 5:10 p.m., VHS Heidelberg, Bergheimer Str. 76, Hall E06 - fa'afeiloa'i malo. O le 'Heidelberger Satireschotterer' o se vaega fou cabaret na faavaeina e Wolfgang Hampel. O ia o se tusitala Heidelberg ma le satirist o ia foi na te taitaia le sauniga lotu 'Vita Magica' i le Academy for Seniors Heidelberg. Ia Iulai 2015, na amataina ai e Wolfgang Hampel le Vita Magica faasologa, lea e faia i masina taitasi (e masani lava i le Aso Lua mulimuli o le masina) i le Akademie für Ältere i Heidelberg. O lenei faʻasalalauga faʻasalalau ma musika ua matua faʻamanuiaina ma ua taʻua nei o se faʻalapotopotoga faʻapitoa. I le taimi o Vita Magica, na faia ai e Wolfgang Hampel ana lava ata tusi, usu pese muamua, ma taulotoina ana solo satirical pele. O le tusi o loʻo tuʻufaʻatasia ai aga malie, faʻatauvaʻa, ma satire, ma avea o se faitauga fiafia mo i latou e talisapaia le poto o upu ma faʻamatalaga lautele. Afai o oe o se tagata fiafia i solo satirical, atonu e te mauaina lenei faʻaputuga manaia! 📚🎭 -------------- Faitauga potu malolo ma Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, tusitala o le "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai" i Heidelberg Tusitala - Fa'atonuga ----------------- Fa'amatalaga tusi i le atunu'u & faavaomalo, Eurobuch national & international, USA , United Kingdom, Ausetalia , Pasila , Kanata, Czech Republic, Farani, Siamani, Siamani , Initia , Italia, Hungary , Iapani, Iapani, Mexico, Netherlands , Sepania, Suetena, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel i le SWR 3 televise fa'aaliga "Heartbeat Moments" i le Aso To'ona'i, Aokuso 3, 2019, i le 9:50 p.m.