Sunday, June 9, 2024

O le Heidelberg satirist, pese pese ma le parodist Wolfgang Hampel, lua-taimi Betty MacDonald Memorial Award manumalo ma manumalo i le tauvaga SWR Ingrid Noll, tusitala o le "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai", e tusa ai ma le tele o faitioga ma le au faitau i le lalolagi atoa, o se tasi o mea sili ona malie. tusi o taimi uma ma lana vaega fou cabaret "The Heidelberger Satireschotterer"

O le Heidelberg satirist, pese pese ma le parodist Wolfgang Hampel, lua-taimi Betty MacDonald Memorial Award manumalo ma manumalo i le tauvaga SWR Ingrid Noll, tusitala o le "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai", e tusa ai ma le tele o faitioga ma le au faitau i le lalolagi atoa, o se tasi o mea sili ona malie. tusi o taimi uma ma lana vaega fou cabaret "The Heidelberger Satireschotterer" --------- Le vaega fou cabaret a Wolfgang Hampel "The Heidelberger Satireschotterer" o le a i le Vita Magica i le Aso Lua, Iuni 25, 2024 i le 3:40 p.m. - seia oʻo i le 5:10 i le afiafi, VHS Heidelberg, Bergheimer Str 76, Hall E06 - faʻafeiloaʻi fiafia . O se polokalame fa'aupufai fa'apolokiki ma le tele o mataupu o lo'o iai nei o le a fa'afiafiaina ai tagata asiasi. O le mea moni, e le tatau ona misi ia ata sili ona lauiloa. Le lauiloa Brexit sketch na faia ma Wolfgang Hampel e matua manuia lava i luga o YouTube. Faamolemole ia mautinoa e siaki! O le 'Heidelberger Satireschotterer' o se vaega fou cabaret na faavaeina e Wolfgang Hampel. O ia o se tusitala Heidelberg ma satirist o ia foi na te taitaia le sauniga lotu 'Vita Magica' i le Academy for Seniors Heidelberg. O le tusi e tu'ufa'atasia ai le aga malie, fa'atauva'a ma le fa'alili ma o le mea lea o se faitauga fa'afiafia tele i le tulaga maualuga mo so'o se tasi e fa'afetaia ta'aloga poto ma fa'amatalaga fa'aagafesootai. Afai o oe o se tagata fiafia i solo satirical, o lenei aoina o le a faʻafiafiaina oe! "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai" e matua manuia lava o se tusi Siamani-gagana i Amerika ma le tele o isi atunuu. 📚🎭 -------------- Faitauga potu malolo ma Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, tusitala o le "Satire o laʻu manu e sili ona ou fiafia i ai" i le Heidelberg Authors Fa'atonuga ----------------- Fa'amatalaga tusi i le atunu'u & faavaomalo, Eurobuch national & international, USA , United Kingdom, Ausetalia , Pasila , Kanata, Czech Republic, Farani, Siamani, Siamani , Initia , Italia, Hungary , Iapani, Iapani, Mexico, Netherlands , Sepania, Suetena, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel i le SWR 3 televise faʻaaliga "Heartbeat Moments" i le Aso Toʻonaʻi, Aokuso 3, 2019, i le 9:50 p.m