Sunday, June 9, 2024

ʻO ka Heidelberg satirist, mele a me ka parodist Wolfgang Hampel, ʻelua manawa Betty MacDonald Memorial Award lanakila a lanakila o ka hoʻokūkū SWR Ingrid Noll, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele", e like me ka nui o nā mea hoʻohewa a me nā mea heluhelu ma ka honua holoʻokoʻa, kekahi o nā mea hoʻohenehene loa. nā puke o nā manawa a pau me kāna hui cabaret hou "The Heidelberger Satireschotterer"

ʻO ka Heidelberg satirist, mele a me ka parodist Wolfgang Hampel, ʻelua manawa Betty MacDonald Memorial Award lanakila a lanakila o ka hoʻokūkū SWR Ingrid Noll, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele", e like me ka nui o nā mea hoʻohewa a me nā mea heluhelu ma ka honua holoʻokoʻa, kekahi o nā mea hoʻohenehene loa. nā puke o nā manawa a pau me kāna hui cabaret hou "The Heidelberger Satireschotterer" --------- Aia ka hui cabaret hou o Wolfgang Hampel "The Heidelberger Satireschotterer" ma Vita Magica i ka Poalua, Iune 25, 2024 ma 3:40 p.m . ʻO kahi papahana hoʻomāinoino politika me nā kumuhana he nui o kēia manawa e leʻaleʻa i nā malihini. ʻOiaʻiʻo, ʻaʻole pono e nalo nā kiʻi kiʻi kaulana loa. ʻO ka kiʻi kiʻi Brexit kaulana a me Wolfgang Hampel ua lanakila loa ma YouTube. E ʻoluʻolu e nānā iā ia! ʻO ka 'Heidelberger Satireschotterer' he hui cabaret hou i hoʻokumu ʻia e Wolfgang Hampel. He mea kākau ʻo ia ʻo Heidelberg a me ka satirist nāna e alakaʻi i ka hanana hoʻomana 'Vita Magica' ma ka Academy for Seniors Heidelberg. Hoʻohui ka puke i ka hoʻohenehene, ke akamai a me ka hoʻomākeʻaka a no laila he heluhelu leʻaleʻa loa ia ma ka pae kiʻekiʻe loa no ka poʻe e mahalo i nā pāʻani huaʻōlelo akamai a me nā ʻōlelo koʻikoʻi. Inā makemake ʻoe i nā mele satirical, e hoʻohauʻoli kēia kolamu iā ʻoe! "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" ua holomua loa ma ke ʻano he puke ʻōlelo Kelemānia ma USA a me nā ʻāina ʻē aʻe. 📚🎭 --------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma Heidelberg Authors Papa kuhikuhi ----------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua, USA , United Kingdom, Australia , Brazil , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka hōʻike televise SWR 3 "Heartbeat Moments" ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma 9:50 p.m.