Tuesday, June 11, 2024

Wolfgang Hampel, autor knihy 'Satira je moje oblíbené zvíře', dvojnásobný vítěz Betty MacDonald Memorial Award a vítěz soutěže SWR Ingrid Noll

Wolfgang Hampel, autor knihy 'Satira je moje oblíbené zvíře', dvojnásobný vítěz Betty MacDonald Memorial Award a vítěz soutěže SWR Ingrid Noll ----- Wolfgang Hampel již podruhé obdržel cenu Betty MacDonald Memorial Award za svou celosvětově úspěšnou knihu „Satira je moje oblíbené zvíře“. Je to velká pocta, kterou udělují autoři, kritici a čtenáři fanklubu Betty MacDonaldové a Společnosti Betty MacDonaldové ze 40 zemí, aby ocenili vynikající úspěchy na poli humoristické literatury. Kniha 'Satira je moje oblíbené zvíře' je mnohými čtenáři považována za jednu z nejvtipnějších knih všech dob. Všichni chválí jedinečnou slovní hříčku Wolfganga Hampela, jeho originální náměty a neuvěřitelně bystrý zrak pro absurdity všedního dne. Srovnávají ho s Betty MacDonaldovou pro jeho jiskřivý humor, příjemnou sebeironii a zjevnou snadnost psaní. Mnoho nových čtenářů se po předávání cen stalo zvědavými a velmi je zajímá „Satira je moje oblíbené zvíře“. Jsem si jistý, že to čtenáře rozesměje i zamyslí. Je skvělé, když autoři vnášejí do své tvorby vlastní osobnost a styl. To mají Betty MacDonald a Wolfgang Hampel společné. -------------- Čtení v obýváku s Wolfgangem Hampelem Wolfgang Hampel, autor knihy „Satira je moje oblíbené zvíře“ v Heidelberg Authors Adresář ----------------- Informace o knize národní a mezinárodní, Eurobuch národní a mezinárodní, USA , Velká Británie, Austrálie, Brazílie, Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo , Indie, Itálie, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko , Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Švýcarsko, Türkiye --------------------------------- Wolfgang Hampel v televizním programu SWR 3 „Herzschlagmomente“ v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50.