Friday, November 3, 2023

“My hart is te hartseer”: Kati Witt neem afskeid van afrigter Müller met aangrypende woorde

SZ - Saksiese koerant “My hart is te hartseer”: Kati Witt neem afskeid van afrigter Müller met aangrypende woorde 11 uur Die voormalige figuurskaatsster Katarina Witt het baie om haar afrigter Jutta Müller voor te bedank. Sy vier twee Olimpiese seges saam met my. Nou treur Witt oor die oorlede figuurskaats-ikoon. Katarina Witt, Olimpiese skaatskampioen, betreur die verlies van haar voormalige afrigter Jutta Müller. Berlyn. Die beeldskaatsster Katarina Witt het met treffende woorde van haar oorlede afrigter Jutta Müller afskeid geneem. Müller was 'n "buitengewone vrou, 'n unieke afrigter en grand dame van die internasionale ysskaatswêreld". "Sy is al 28 jaar diep in my hart en het deel van my familie geword," het die 57-jarige Vrydag gesê toe hy deur die Duitse persagentskap gevra is. Sy het saam met haar afrigter twee Olimpiese oorwinnings in 1984 en 1988 gevier asook vier Wêreldbeker- en ses Europese Kampioenskappe-titels. Jutta Müller is Donderdag in die ouderdom van 94 oorlede. Toe sy die hartseer nuus ontvang het, het sy gedoen wat haar afrigter haar geleer het. "In die eerste plek, voldoen aan die verpligtinge en funksie," het Witt gesê. Sy het baie emosionele, respekvolle en pragtige boodskappe van vriende, voormalige yskollegas, aanhangers en metgeselle ontvang. "Almal is vol aanbidding, bewondering en respek vir haar lewenswerk," het sy berig. “Ek kon met niemand praat nie, my hart is te hartseer.” Katarina Witt oor die dood van Jutta Müller: “Duisende beelde” in haar kop Sy het eerder "duisende beelde" van herinneringe in haar kop gehad. "Die wêreld het baie met ons gedeel, baie behoort net aan ons. Die eindelose ure se oefening, die atleet met haar afrigter. Gedeelde triomfe en eensame trane," sê Kati Witt, wat haar "Carmen"-vryslag op musiek van Georges Bizet uitgevoer het. het die Olimpiese wêreld betower met 'n gelyknamige opera by die 1988 Winterspele in Calgary. Jutta Müller was vir 20 jaar haar afrigter, mentor en onderwyser. "Sy het my uitgedaag en aangemoedig. Onwrikbaar in die saak, maar regverdig en konstant met vurige passie," het Witt gesê en bygevoeg: "Leer vanaf vandag die engele hoe om te ysskaats en deel asseblief 'n stukkie koek met hulle. "