Friday, November 3, 2023

"Ikään kuin minulla ei olisi vaginaa": Selma Blair toivoo edelleen rakkautta

ntv.de "Ikään kuin minulla ei olisi vaginaa": Selma Blair toivoo edelleen rakkautta 1 päivä) Viisi vuotta sitten Selma Blairilla diagnosoitiin multippeliskleroosi. Tämä ei vaikuta vain hänen uraansa näyttelijänä, vaan myös hänen henkilökohtaiseen elämäänsä. 51-vuotias ei ole ollut treffeillä sen jälkeen, mutta hän ei ole luopunut toivosta löytää todellista rakkautta. Selma Blair ei anna sairautensa lannistaa häntä. Selma Blair puhuu yhdysvaltalaisen Glamour-lehden haastattelussa paitsi multippeliskleroosistaan ​​(MS), myös toivosta löytää rakkaus uudelleen. Ja hän tekee myös uransa diagnoosistaan ​​lähtien "Vuoden naiset 2023" -erikoisnumeron aiheeksi. "Sitä, mitä rakastuminen tekee mielellesi, ei pidä ottaa kevyesti", sanoi 51-vuotias. "Se värittää kaiken. Uskon edelleen, että jos pysyn uskollisena itselleni, se yksi ihminen tulee elämääni jonain päivänä." Hän uskoo ansaitsevansa sen ja "että minulla on hyvät mahdollisuudet antaa parhaani". Blair sanoo, että hänellä on toivoa ensimmäistä kertaa elämässään, mutta hän myöntää myös, että diagnoosin julkistamisen jälkeen hän on ollut huolissaan siitä, että tauti voi pelotella mahdollisia kosijoita. "Luulen, että sanominen, että olen vammainen, vain hämmentää ihmisiä", hän selittää. "Ikään kuin minulla ei olisi vaginaa." "Oli huonot suhteet" Selma Blairin asiat eivät aina olleet helppoja rakkauden suhteen. "Olin huonossa suhteessa. En tajunnut, kuinka emotionaalisesti väkivaltaisia ​​ja hallitsevia he olivat ja kuinka miehet käyttivät hyväkseen tapaamistani todella haavoittuvaan aikaan." Hänellä oli tapana uskoa, että hän "ansaitsi" hyväksikäytön. "Kun olet vaikeassa tilanteessa, voit tavata opportunistisia ihmisiä. Se on todella vaarallista." Selma Blair oli naimisissa Ahmet Zappan kanssa vuosina 2004–2006 ja Jason Bleickin kanssa vuosina 2010–2012. Hänen kanssaan hänellä on poika Arthur, joka on nyt 12-vuotias. Viisi vuotta sitten tehdyn diagnoosin jälkeen Blair sanoo, ettei ole ollut yhtään treffeillä. Hän tapasi äskettäin ystävänsä syntymäpäiväjuhlissa jonkun, joka sai hänet muuttamaan mielensä. "Tässä henkilössä oli jotain, joka inspiroi minua näkemään itseni eri tavalla, koska hän katsoi maailmaa", Blair sanoi. "Jo tässä lyhyessä kokouksessa ajattelin: minulla on jotain, mitä en edes tiennyt olevani." "Koska en ollut suuri tähti, kukaan ei etsinyt minua" Hyvin avoimessa haastattelussa näyttelijä kertoo myös MS-diagnoosin vaikutuksesta hänen uraansa. "Minusta tuntuu edelleen, etten koskaan todellakaan ryhtynyt näyttelemään, koska "Hellboyn" jälkeen olin niin sairas, että vetäytyin. Ja koska en ollut suuri tähti, kukaan ei etsinyt minua", hän summaa. Mutta hän tietää, että hän voi jatkaa, jos haluaa. "Luulen, että se on avain kaikkeen. Kun olet tyytyväinen itseesi, ei ole väliä, jos kompastut, koska tiedät kuinka nostaa itsesi takaisin." Ja hän huomauttaa, että hänellä on "niin pirun päättäväisyyttä".