Tuesday, October 3, 2023

Aaron "Smokey" Arnold leest 'THE EGG AND I' van Betty MacDonald, hoofdstuk 1, 'And I' Ik zal gelukkig zijn' - Wolfgang Hampel, 'Satire is mijn favoriete dier', Betty MacDonald Memorial Award

Aaron "Smokey" Arnold leest 'THE EGG AND I' van Betty MacDonald, hoofdstuk 1, 'And I' Ik zal gelukkig zijn' --------------------------------------------- --------------------------- Wolfgang Hampel, 'Satire is mijn favoriete dier', Betty MacDonald Memorial Award Wolfgang Hampel ontvangt voor de tweede keer de Betty MacDonald Memorial Award voor zijn wereldwijd succesvolle boek 'Satire is mijn favoriete dier'. Dit is een grote eer die wordt toegekend door auteurs, critici en lezers van de Betty MacDonald-fanclub en de Betty MacDonald Society uit 40 landen om uitmuntende prestaties op het gebied van humoristische literatuur te erkennen. 'Satire is mijn lievelingsdier' wordt door veel lezers beschouwd als een van de meest humoristische boeken aller tijden. Iedereen prijst Wolfgang Hampels unieke woordspel, zijn originele thema's en zijn ongelooflijk scherpe oog voor de absurditeiten van het dagelijks leven. Ze vergelijken hem met Betty MacDonald vanwege zijn sprankelende humor, zijn rustgevende zelfironie en zijn schijnbare gemak van schrijven. Veel nieuwe lezers zijn nieuwsgierig geworden naar de prijsuitreiking en zullen 'Satire is mijn favoriete dier' kopen. Ik weet zeker dat het de lezers zal laten lachen en nadenken. Het is geweldig als auteurs hun eigen persoonlijkheid en stijl in hun werk brengen. Dat is wat Betty MacDonald en Wolfgang Hampel gemeen hebben. -------------------------- ------------- Boekinfo nationaal & internationaal, Eurobuch nationaal & internationaal,---------------- - --- VS , Verenigd Koninkrijk, Australië , Brazilië , Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland , India , Italië, Hongarije , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spanje, Zweden, Zwitserland , Zwitserland , Turkije ---------------------- Wolfgang Hampel in de SWR 3-show 'Heartbeat Moments'