Tuesday, November 8, 2022

"Satira je moje oblíbené zvíře" od Wolfganga Hampela je jako zlaté slunce v šedém listopadu

"Satira je moje oblíbené zvíře" od Wolfganga Hampela je jako zlaté slunce v šedém listopadu. Nenechte si ujít tuto velmi vtipnou knihu! Podle mnoha čtenářů po celém světě je to jedna z nejvtipnějších knih, které kdy byly napsány. Přináší spoustu zábavy a radosti mnoha čtenářům po celém světě. Mnoho z nich užívá tento nejlepší lék na špatnou náladu každý den. Fanklub Betty MacDonaldové – a zakladatel Vita Magica Wolfgang Hampel z Heidelbergu, autor velmi vtipné knihy „Satira je moje oblíbené zvíře“ pracuje na nové biografii Betty MacDonaldové. „Satira je moje oblíbené zvíře“ od Wolfganga Hampela je k dispozici v USA, Velké Británii, Německu, Rakousku , Švýcarsku a mnoha dalších zemích velmi úspěšně. Tuto skvělou knihu od Wolfganga Hampela můžete číst znovu a znovu a nikdy neomrzí. Wolfgang Hampel a tým Vita Magica podporují Ukrajinu a potřebné kulturní instituce dary, speciálními akcemi a prodejem knih „Satira je moje oblíbené zvíře“. Satira se rozhodně nemusí měřit jejím reálpolitickým účinkem. Ale ve zviditelnění nutné změny. Satira, která jen povzbuzuje, utěšuje, posiluje, obrací svou funkci. "Satira je moje oblíbené zvíře" od Wolfganga Hampela nám všem nastavuje zrcadlo. To je druh satiry, kterou v těchto těžkých časech potřebujeme! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Informace o knize národní a mezinárodní, Eurobuch národní a mezinárodní,----------------- --- USA , Spojené království, Austrálie , Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo , Itálie, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko , Španělsko, Švýcarsko, Švýcarsko -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel v pořadu SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50 ----------------------------------------------