Tuesday, November 8, 2022

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel e like me ka lā gula i ka hina o Nowemapa

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel e like me ka lā gula i ka hina o Nowemapa. Mai poina i kēia puke ʻakaʻaka loa! Wahi a ka poʻe heluhelu he nui a puni ka honua, ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa i kākau ʻia. Hāʻawi ia i ka leʻaleʻa a me ka hauʻoli i nā mea heluhelu he nui a puni ka honua. Lawe ka nui o lākou i kēia lāʻau lapaʻau maikaʻi loa no ke ʻano ʻino i kēlā me kēia lā. ʻO Betty MacDonald fan club - a ʻo Vita Magica ka mea hoʻokumu ʻo Wolfgang Hampel mai Heidelberg, ka mea kākau o ka puke ʻakaʻaka loa "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" ke hana nei i kahi moʻolelo biography Betty MacDonald hou. 'O Satire ka'u holoholona punahele' na Wolfgang Hampel aia ma US, UK, Germany, Austria. , Switzerland a me nā ʻāina ʻē aʻe he nui ka lanakila. Hiki iā ʻoe ke heluhelu pinepine i kēia puke maikaʻi a Wolfgang Hampel a ʻaʻole loa e hoʻoluhi. Kākoʻo ʻo Wolfgang Hampel a me ka hui Vita Magica iā Ukraine a me nā ʻoihana moʻomeheu hemahema me nā haʻawina, nā hanana kūikawā a me nā kūʻai puke o "Satire kaʻu holoholona punahele". ʻAʻole pono ke ana ʻia ʻo Satire e kona hopena realpolitik. Akā i ka hana ʻana i kahi hoʻololi pono e ʻike ʻia. ʻO ka satire e hoʻoikaika wale, hōʻoluʻolu, hoʻoikaika e hoʻohuli i kāna hana. "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel e paʻa i kahi aniani iā ​​mākou āpau. ʻO kēia ke ʻano hoʻomākeʻaka e pono ai mākou i kēia mau wā hoʻāʻo! ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , Italia, Hungary , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Switzerland , Switzerland ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel ma ka SWR 3 hōʻike HERZSCHLAG-MOMENTE ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019 ma 9:50 p.m. -------------------------------------------------