Thursday, May 13, 2021

Gañadora do club de fans de Betty MacDonald ESC 2021

unha das mellores entradas ESC de sempre: moi divertida e cunha mensaxe moi importante. Este é o noso gañador do ESC 2021 segundo moitos fans do ESC de todo o mundo. Pedimos aos fanáticos do ESC de 40 países que nos envíen os seus votos e este é o noso número 1. Non sinto odio Non sinto odio Só sinto pena Sénteste moi listo cada vez que atopas outra forma de desgastarme Pero non sinto odio Só sinto pena Así, podes moverte co dedo medio e nunca máis volverá a ti Porque non me sinto Sentímolo Realmente non me importa que me queiras golpear Faino con talento e déixoche estar Vouche deixar ser común Eileen Pero non te atreves, mmm, a enfadarte Cando te das conta desas palabras simplemente non me golpean Que? Porque non sinto odio Só sinto pena Sénteste moi listo cando atopas outra forma de desgastarme Pero non sinto odio Só sinto pena Entón podes moverte co dedo medio, nunca máis volverá a ti Porque non sinto odio Sentímolo Realmente non me importa, ser o teu rival Porque para a túa especie é esencial para a supervivencia dicir que? Non só dixo iso Si, fíxeno e sinto pena Non sinto odio, ese é o punto fundamental desta canción Supoño que necesitas patrocinio como algún tipo de validación Non soportarás a frustración que te fixa ao chou Outra afirmación é que só es unha persoa que odia Quen non é realmente mellor ca min Toca romper, eh Non sinto odio, non sinto odio Sinto pena Sinto pena Sénteste moi listo cando atopas outra forma de desgastarme Señoras e señores Xa está con "Non me sinto odio" Espero que teñas outra boa vida e nos vexamos pronto Pero non sinto odio Só sinto pena Así, podes moverte co dedo medio, nunca máis volverá a ti Porque non sinto odio Só sinto pena Sénteste moi listo cada vez que atopas outra forma de desgastarme Pero non sinto odio Só sinto pena Así podes moverte, mover, mover, mover, mover, mover, mover, moverte Porque non me sinto