Thursday, May 13, 2021

מקדונלד זוכה ESC 2021

אחד מהערכים הטובים ביותר ב- ESC אי פעם - מצחיק מאוד ועם מסר חשוב מאוד! זהו הזוכה שלנו ב- ESC 2021 על פי אוהדי ESC רבים ברחבי העולם. ביקשנו מאוהדי ESC ב 40 מדינות לשלוח לנו את קולותיהם וזה מספר 1 שלנו. אני לא מרגישה שנאה אני לא מרגיש שנאה אני פשוט מצטער אתה מרגיש כל כך חכם בכל פעם שאתה מוצא דרך אחרת להלביש אותי אבל אני לא מרגישה שנאה אני פשוט מצטער אז אתה יכול להתנועע עם האצבע האמצעית הזו, זה לעולם לא יתנועע בחזרה אליך כי אני לא מרגיש מצטער ממש לא אכפת לי, שאתה רוצה לבאס אותי תעשה את זה בכשרון ואני אתן לך להיות אני אתן לך להיות איילין הרגילה אבל אל תעז, מממ, לכעוס כשאתה מבין את המילים האלה פשוט אל תכה אותי מה? כי אני לא מרגיש שנאה אני פשוט מצטער אתה מרגיש כל כך חכם בכל פעם שאתה מוצא דרך אחרת להלביש אותי אבל אני לא מרגישה שנאה אני פשוט מצטער אז אתה יכול להתנועע עם האצבע האמצעית הזו, זה לעולם לא יתנועע בחזרה אליך כי אני לא מרגיש שנאה מצטער ממש לא אכפת לי להיות היריבה שלך כי לסוג שלך זה חיוני להישרדות מה אמרת? הוא לא סתם אמר את זה כן, כן, ואני מצטער אני לא מרגיש שנאה, זה כל העניין בשיר הזה אני מניח שאתה זקוק לפטרונות כאל אימות כלשהו לא תתמודד עם התסכול שקיבע לי את האקראי האם אישור נוסף הוא שאתה סתם שנאה מי לא ממש טוב ממני הקש על הפסקה, אה אני לא מרגיש שנאה לא מרגיש שנאה אני פשוט מצטער אני פשוט מצטער אתה מרגיש כל כך חכם בכל פעם שאתה מוצא דרך אחרת להלביש אותי גבירותיי ורבותיי זהו זה עם "אני לא מרגיש שונא" אני מקווה שיהיו לך עוד חיים טובים ונראה אותך בקרוב אבל אני לא מרגיש שנאה אני פשוט מצטער אז אתה יכול להתנועע עם האצבע האמצעית הזו, זה לעולם לא יתנועע בחזרה אליך כי אני לא מרגיש שנאה אני פשוט מצטער אתה מרגיש כל כך חכם בכל פעם שאתה מוצא דרך אחרת להלביש אותי אבל אני לא מרגיש שנאה אני פשוט מצטער אז אתה יכול להתנועע, להתנועע, להתנועע, להתנועע, להתנועע, להתנועע, להתנועע, לנענע אותך