Sunday, April 11, 2021

Wolfgang Hampel, Satyra to moje ulubione zwierzę, satyryczne sztuki sceniczne i komedie

Kupiłam książkę "Satyra to moje ulubione zwierzę" Wolfganga Hampela, bo bardzo spodobał mi się jej tytuł. Teraz wiem, że nie tylko tytuł jest genialny. Wyobrażam sobie, że po tych niesłychanie zabawnych satyrach można by pisać sztuki sceniczne lub komedie. Satyra to moje ulubione zwierzę to skarbnica dla każdego, kto kocha humor i satyrę. Ostatnie pytanie: kiedy autor wyda nową książkę? Amazon ---------------------------------------------- Możesz zamówić. Satyra to moje ulubione zwierzę ( Satyra to moje ulubione zwierzę ) Wolfganga Hampela. USA , Zjednoczone Królestwo , Australia , Kanada , Republika Czeska, Francja , Niemcy , Węgry , Włochy, Japonia , Meksyk , Polska , Rumunia , Republika Słowacka , Hiszpania , Szwecja , Holandia . i Turcji . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel w programie SWR 3 TV HERZSCHLAG-MOMENTE w sobotę, 3 sierpnia 2019 roku, o godz. 21:50.