Sunday, April 11, 2021

Wolfgang Hampel, "Satyra - mano mėgstamiausias gyvūnas", satyrinės scenos pjesės ir komedijos

Wolfgango Hampelio knygą "Satyra - mano mėgstamiausias gyvūnas" nusipirkau, nes man labai patiko knygos pavadinimas. Dabar žinau, kad ne tik pavadinimas yra puikus. Puikiai įsivaizduoju, kad pagal šias neįtikėtinai juokingas satyras būtų galima rašyti pjeses ar komedijas. "Satyra - mano mėgstamiausias gyvūnas" - tai lobis visiems, mėgstantiems humorą ir satyrą. Paskutinis klausimas: kada autorius išleis naują knygą? Amazon ---------------------------------------------- Galite užsisakyti. Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas ( Satire is my favorite animal ) Wolfgang Hampel. JAV , Jungtinė Karalystė , Australija , Kanada , Čekija, Prancūzija , Vokietija , Vengrija , Italija, Japonija , Meksika , Lenkija , Rumunija , Slovakijos Respublika , Ispanija , Švedija , Nyderlandai . ir Turkija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangas Hampelis SWR 3 televizijos laidoje HERZSCHLAG-MOMENTE 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val.