Sunday, April 11, 2021

Volfgangs Hampels, Satira ir mans mīļākais dzīvnieks, satīriskās lugas un komēdijas

Es nopirku Volfganga Hampela (Wolfgang Hampel) grāmatu "Satira ir mans mīļākais dzīvnieks", jo man ļoti patika grāmatas nosaukums. Tagad es zinu, ka ne tikai nosaukums ir izcils. Es varu iedomāties, ka pēc šīm neticami smieklīgajām satīrām varētu rakstīt teātra lugas vai komēdijas. "Satira ir mans mīļākais dzīvnieks" ir dārgumu krātuve ikvienam, kam patīk humors un satīra. Vēl tikai pēdējais jautājums: kad autore izdos jaunu grāmatu? Amazon ---------------------------------------------- Jūs varat pasūtīt. Satira ir mans mīļākais dzīvnieks ( Satira ir mans mīļākais dzīvnieks ) - Wolfgang Hampel. USA , Apvienotā Karaliste , Austrālija , Kanāda , Čehija, Francija , Vācija , Ungārija , Itālija, Japāna , Meksika , Polija , Rumānija , Slovākijas Republika , Spānija , Zviedrija , Nīderlande . un Turcija . -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels televīzijas SWR 3 raidījumā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.